dagen var underbar fram tills...

jag kom till jobbet!


usha vilken skit kväll på jobbet! precis alla vårdtagare ar hemma i dag.. har väl aldrig hänt innan!
jag och min kolega spran häcken av oss från 15.45 till 22! helvete vilken idioti!
men det är gött när man kommer utanför dörren, har lämnat vik.nyckeln i nyckelskåpet och man hör hurdörren låser sig efter en... mmm.. underbart!
då vet man att man inte behöver tänka på skiten fören om flera timmar!

innan jag kom till jobbet var det en underbar dag!
var uppe vid åttasnåret,mötte upp Lollo vid gymmet stax innan nio, körde en timme yoga som Lollo var skitduktig på! sen bar det av hem till mig efter en snabb stopp på ica. frulle o mys nästan hela dagen. Tholle o grisen kom oxå förbi en liten stund men fick åka hem då julia blev hungrig när jag slängde i mig lite blodpudding innan jobbet.. sen kom jossan en stund precis innan jag drog.. mm en bra dag =)

sen kom man till jobbet! puh!
vid sex trodde jag att jag skulle börja gråta när allt var jätteförsenat men det gick tillslut men hann ju inte ens in o pinka innan typ åtta! isha! larmade hele tin!
suck..
som tur e jobbar jag ute i morron..lite lugnare där!

hoho e så trött att ögonen går i kors nu men ska läsa lite inför i morron nu.. skola mella 9 o 12 sen jobba 15.45 o 22.. tjoho! NOT!

aja nanna söt!

O&O/illA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0