vilken vecka! underbara liv!

har i veckan varit på min APUplats och lidit av att bli fördummad!
men vad gör man inte för att bli uska.. haha

igår var det marken och var där med lollo, julia, tholle och tomas!
hade en underbart rolig em!




har i dag varit på min APU 7 till 15 och sen direkt till jobbet 15.45 till 22!
stackars kissen har varit hemma hela dagen själv.. fatta att man får dåligt samvete!

Lollo jobbar helgen hon med så skönt att veta att man inte e den enda!
usha jobba, jobba, jobba och jobba!
varför fick jag för mig att bli uska då?
jävla skola!

satt på jobbet med emma och diskuterade gymnasietiden.. haha.. som 2 gammla nuckor!
underbart vad roligt det var..
kan sakna den tiden när man inte brydde sig om vad andra sa..
man har ju alltid trott att sånt ska växa bort men det gör det nog aldrig men jag har lärt mig på vägen att människorna som verkar ha bäst självförtoende har i regel mins!
så kan för mig själv sitta och garva åt dem på kvällarna!
jag behöver iaf inte hävda mig på det sättet.
jag vet vilka som älskar mig och jag vet att de som inte tycker om mig gör det av fel anledning och är såå dumma att de lyssnar på skitsnacket och det gör det värt att slippa idioterna!

känns så skönt att vara på jobbet i helgen och göra ngt vettigt!

nä ska skölja ur hårfärgen nu och nanna mig tror jag allt!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0