Tragiska barndomsminnen och kaffe!

haha  det var vad min em bestog av!
underbart vad underbara människor man faktiskt känner men inte kanske ger den rättmätiga tiden de förtjänar!
var och fikade med Emil idag efter skolan och jobbet.
hade otroligt roligt, han är en underbar grabb som har ett sätt att få människor att må bra i hans närvaro!
sen kom Christina ch hennes goa arbetskamrat och satte sig. efter en stund kom Micke me.
var länge sen jag var så avslappnad och myste så.
kände verkligen att jag behövde detta. fan har inte träffat nån det sista!


har varit i ksolan och avslutat psykologikursen.... äntligen!
det blev ett VG!
så nu är det inte mycke kvar innan jag är en fullvärdig undersköterska!
det känns som den sista månaden har varit tuff och egentligen kanske för mycke men jag har det klarat av det och nu börjar äntligen bitarna falla på plats! mitt liv rullar äntligen på!
ska bara ta mig hem och se till så farfar får hamna i sin grav!
DÅ har jag avslutat ett kaptiel som band mig till Mattmar och allt vad det innebär av psykiskt illamående och bryt!




I lördags fickjag min nya sambo! Bertil (döpt efter farfar) min lilla padda!
är otroligt skönt att ha lite sällskap nu när allt har känts så tomt!


är han inte pluttig!? sötaste!



har även pratat med min far i dag om begravningen och och anons osv.
jag tror till och med att jag fick bestämma en vers till dödsanonsen!
det blev:
"Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig,
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel,
För en stund"

känns konstigt att han är borta men jag har varit berädd på detta så länge nu och jag är glad att det hände nu så man inte går och oroar sig längre!

hmmm.. ska nog nanna nu så jag orkar med morgondagen!

skriver mer i morron!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0