tråååååååååååååkigt!

jag var på praktiken i dag mellan 7 och 16 så är lagomt mosig i huvet nu!
fattar inte hur jag har orkat så här länge!?
fan sju dagar eller ngt sånt kvar!
i morgon ska jag vara på sjukgymnastiken och på torsdag på larmet!
fatta att det kommer att bli skönt att slippa skiten lite denna veckan.
är hyfsat irriterad på personalen där redan, de undviker sina elever tills de kommer på skit jobb för oss att göra.
skönt att ha träffat o snackat med Josefin! hon har iofs en vettig handledare medans min är helt sinnesslö!
skulle jag av ngn anöedning vara tvungen att jobba på det stället skulle jag skjuta mig i huvet innan jag visste ordet av!
blirman som de som jobbar där så förstår jag varför folk inte vill jobba inom vården.
de har ingen humor på ngt sett och de fattar inget!
jag vet inte om det är min handledare som är knäpp eller om det är personkemin men hon har till och med pikat mig för att jag ringde och tog ledigt när jag var tvungen att avliva min katt!
va!? vad menar du med de!? HORA!
hon tror på ngt sett att hon är bättre än mig för hon har en man i samma ålder, 2,5 barn och en ideal villa, volvo och vovve!
va !? vem fan vill ha det så ointressant!?
vem vill det!?

jaja .. slutade efter många om o men. Offi kom o hämtade mig o for hem till mig o snackade.
medans offi ringde på ett jobb så kika jag nätet och insåg att jag hade fått pengar!
det första vi gjorde när hon hade lagt på med den förhoppningsvis nya chefen var att åka på fiket med Lollo och Malin och siktade på en chokladöverdos! mmm var inte långt ifrån!
handlade lite mat och har precis kommit hem nu.

ska snart iväg till tholle och ska göra klart hanses tattoo!
den på andra handen!


mmm..
ja känns som skiten snart är slut nu!
allt vänder! jag sitter inte o lipar över att jag inte har pengar utan jobbar iaf.. kanske inte ngt drömjobb men det ger pengar. jag känner att jag hellre tar ett skitjobb och jobbar mig uppåt istället för att vara en börda för samhellet och lever på andras skattepengar för man är för fåfäng för att ta ett jobb bara för det ger pengar!
haha avskum!

ajaj .. ska till tholle o julia nu med en liten kalle tidning till grisen för hon e så duktig!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0