när man känner sig sviken och utnyttjad..

.... och kanske inte är det egentigen så är det svårt att veta vilken fot man ska stå på.
först blivit baktalad hela sommaren.. och ja, jag vet att svinhugg går igen men jag vet inte om jag prkar med det iaf.
känns som att det här med att hjälpa varandra ekonomsikt bara går åt ett håll för så fort jag kanske skulle behöva hjälp är det suck och stön.
de vet att jag slutade 14 idag men endå får jag jaga alla... vet inte men jag har lessnat på skiten nu!
orka fixa alla andra..
fixar inte det alls just nu som mitt liv ser ut!

är väl lite gnällig nu när jag man inte varit ledig en hel dag på evigheter och inte har ett rött öer till över till en fika ens.
la precis ut mina sista 38 kronor på cigg för att kanske ha till i morron oxå.. ingen mat hemma eller ngt.
jag vet att det inte hjälper att gnälla men jag orkar inte gå runt och fejka som alla andra.
jag blir sur och arg när inget funkar!
känns som från att jag började på skit praktiken så har allt gått åt helvete!
katten har dött..
har en jävla idiotbrud mellan mig och min bästa vän. kanske skulle kunnat blivit ngt mer men nu finns det inte en chans bara för att ingen kan be henne att skaffa sig en verklighetsuppfattning som passar detta livet vi lever!
hon är ingen jävla prinsessa somkan göra vad hon vill..
så länge du inte sätter henne på plats så ska du fan inte gnälla om henne!
vad jag vet så kan du lika gärna stå och hålla henne bakom ryggen!

fattar ingen att man känner sig utnyttjad???
jag duger när jag har pengar eller när jag kan vara barnvakt men vi kan inte sova tillsammans varannan vecka för då ska det lilla sycket komma och vara barnvakt kl 5 på morgonen!
jag har lessnat!

du kan ju höra av dig om du vill ngt!
jag vet inte vad jag orkar längre!
det är jag som förtjänar att bli daltad med!
men ge henne det oxå!

O&O/illA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0