hur länge orkar man???

har nu denna månaden haft två "lediga" dagar!
första när jag fick leta land och rike runt för att få tag på en veterinär för att avliva min lilla ängel, Buddah.
andra nu i måndags då jag iofs var på min praktik för att ha möte med min handledare och lärare men var inte där på resten av dagen då farfar gick bort dagen innan.
resten av månaden har jag haft jobbet, skolan, praktiken och där emellan haft nåra dagar på fältstudier på sjukan nu.
varit på med. avd. i tre dagar i morron.
kul men inget för mig.
skulle inte orka med det när dte är så sterilt o ksit eller vad man ska kalla det nu. 

pratade nyss med mamma men det känns som om det inte är så viktigt att åka upp på bgravningen längre. 
känns som i min familj kan man alltid ringa o gnälla till mig, 
jag är INTE allas jävla bollplank!
orkar inte ens med drabblet om dödsanonsen! tjafs! 
vi ska föreställa en familj.
det enda som är bra med denna insident är att man glömmer idiotgrejjer som man har hakat sig på det sissta. 
sånna saker som egentligen inte är viktiga men man är så inne på att irritera sig på dem så det blir en ond cirkel.

nä ska fixa lite o nanna sen,

O&O/illA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0