helgen är snart här...

.. och det är med mycket blandade känslor jag ser fram emot den.
känns som det jag såg fram emot kanske aldrig har existerat.. eller vad man nu ska säga..
vill inte att det blir en sån helg som man lägger för mycke tyngd på och det bara visar sig vara en stor besvikelse..
undrar varför det känns så här idag?
har ju köpt en jättefin klänning och allt..
borde dansa på moln igen men gör som sagt inte det i dag.
kanske ligger lite i min attityd oxå men idag känns bara bortkastat. inte ett ljud.
tystare än nånsin.

jaja får la lägga min tid på min underbara sambo Bertil=)
han ligger just nu i badet och gottar sig massa.. ser gott ut som bara den..

ska bli kul att se vad som händer i helgen nu när man har farit fram och tillbaka i tankarna.
tänk om, tänk om, tänk om??
hmm.. släpper detta nu och hoppas att det blir kanonbra! håller en tumme!


dagens låt är: Jonas Brothers - when You Look Me In The Eyes .

nä ska plugga lite nu innan tjejerna dycker upp...

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0