HÄMD!

lyssnar på Fronda - pennan är min.
man kan ju minst sagt säga att man får ideer!
haha

nä sissta dagarna har varit tuffa men jag överlever som vanligt.
har man bara huvudet och <3at på rätt ställe och är lite enveten så går allt!
man kanske får offra lite men det går!
jobbar nu varenda eviga dag fram tills den 1a nov.
men men.
skulla ha varit sex år med Tholle igår om man hade fått välja sitt umgånge själv men han är som sagt min bästa vän och skulle aldrig göra ngt för att göra honom illa.
oavsett vad andra tycker och tänker,

I will allways be me!

just like u made me!



sista dagen på sjukan idag.
varit roligt att gå på med.avd. men kanskeinte ngt för mig.
gillar mitt jobb och hoppas på att få vara kvar där.
älskar min arbetskamrater och många av vårdtagarna är underbara!

sitter hemma nu och fördriver tiden innan jag ska börja gå upp till sjukan! uuuh vill inte gå dit upp.. långt juh men det känns ju bra när det är gjort.. slipper jag träna idag!
har fan inte tränat på snart en månad. fan att man aldrig ska ha tid men nästa vecka kan jag börja leva normalt igen!
gött...
ska plugga och vara på min praktik hela helgen nu och jobba på fredag!
roligt... NOT!
men men.,..

hade en underbar em för mig själv igår...
stå balkongen med en cigg i munnen, skinnjackkan på, mystofflor och "ung o kåt" på mp3n.. haha måste sätt roligt ut!
men känns bra nu att allt börjar närma sig sitt slut! skolan och allt...

jag o Tholle har hunnit vara nere på stan o tagit oss en kaffe och köpt nya tofflor till mig=)
min jag har haft på jobbet är helt söndertrasade och faller numera i bitar! haha.
så kanske dax att köpa ny när man har haft dem i åtta år.. haha .. snål eller ekonomisk.. ditt val!

ska lyssna lite på musik nu o ta tag i brontosariuspraomenaden sen..
får se om jag överlever=)

O&O/illA

ps: igår kl 10 slog kyrkklockorna i Mattmar för farfar! u will allways be remeberd!

Kommentarer
Postat av: korv jossan

Du är en hjältinna i mina ögon stumpan!

Älskar dig lilla skruttunge.

Tänk röda skor, halmstad, rassle och West Coast.

vad roligt vi haft och guuuud så roligt vi ska ha det. Vill du följa med till Landskrona i månaden och hälsa på muppen Andreas? :)

Kyss å älsk

2008-10-24 @ 23:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0