första snön är här!

jag vet inte vad det är med första snön men allt känns så mycke lättare när den kommer!
gillar hösten men älskar vintern!
man får ett bubbel i magen sominte går att beskriva och speciellt i år!
Var tvungen att ringa Lollo och berätta att det snöade i stan.. vet inte varför men det gör vi varje år.
började första året vi umgicks och vi ståg utanför terrassen i falköping och det bärjade snöa! första snön det året! det är som att vara nykär eller ngt, det tar bort så mycke gammal skit och ersätter dessa med nya hopp och drömmar!
kanske går bättre i år är ju en klassiker. vi tar den i år med! =)

vad skulle jag göra utan mina goda vänner??
känns som om allt börjar vända!
har verkligen omprioriterat det sista. känns så gudomligt bra att känna sig pigg och uppskattad.
det var länge sen jag mådde så här bra och jag kanmed gott samvete säga att jag verkligen förtjänar detta efter all skit den sista tiden.

är fortfarande lite skeptisk på vissa av min vänner hur de egentligen ligger till men de brukar alltid avslöja sig själva!
haha!

ska nanna nu så jag orkar upp imorogn!

natti!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0