fixar håret!

färgar äntligen mitt hår i RÄTT färger!
vägrar gå till frisör, det blir ju aldrig som jag vill iaf... eller så e de jag som inte kan förklara nog bra.. haha hmm


Emma kommer fr jkp i kväll med Birger och ska nanna över.. mys.. båda gör kvällen i morron så det e ju perfa!
ska bli kul att ha hem tissen men han får bo hos Tholle med Lulans katt för han inte ska vara ensammen men det kommer nog funka ganska så bra kan jag tänka mig.

Alla tror att jag fortfarande är i chok med farfar och allt men jag tror att jag är den som var mest förberedd av alla.
jag känner bara en lättnad över att han slipper skiten. att han fick somna in innan allt blev värre. klart att jag saknar honom men han har inte varit riktigt som han ska de senaste månaderna och ska jag vara ärlig så har vi inte hörts sen han fick flytta in på hemmet i Järpen men jag tror det är bäst så. han var nog inte så medveten om vad som hände runt honom det sista så kanske lika bra att men inte ringde och rörde till allt.
märkte sist jag var uppe att han inte var som han skulle så var beredd attdet var sista gången jag såg honom då jag sa hejdå och jag hade rätt.
inte så kul att ha rätt varje gång men kanske lika bra så här.


ska ut på min fältstudiedagar på sjukhuset/med nu i morron o ons,tors.
ska bli roligt. lära mig ngt.
hade möte med handledaren o lärare på praktiken  dag och man kan väl bara att säga att det gick käpprätt åt helvete men jag skiter i vilket. hon kan ju inte underkänna mig .
hon tyckte att jag skulle ta mer intiativ. fuck her!



O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0