då var helgen över!

hmm.. varit på min kuk-apu-plats hela helgen och bara känt hur mitt liv runnit iväg för mig.
är så förbannat utråkad på det stället.
sitter på kontoret och halvsover hela dagarna.
man skulle nog kanske till o me kunna säga att det är fördummande att vara där.
less var jag redag efter två minuter där.
självmordsbenägen var jag vid lunchtid första dagen.
var tvungen att åka hem och ringa mamma och beklaga mig!

nä imorron ska jag vara ledig från apun så jobbar i stället. det ger mig mer än apun!
så det känns ju bra!

känns konstigt att sitta hemma nu på kvällarna utana tt buddah kommer och myser eller skriker om mat!
vad fan vad tomt det blev.
saknar han som skam.
har blivit erbjuden kattungar både här och där men känner att jag inte har tid just nu men en lite och ganska skönt på så
sätt att jag slipper ha så dåligt samvete när jag är borta precis hela dagarna som nu.
har haft dagar när jag varit på praktiken mellan 7 och 15 sen jobbet mellan 15.45 och 22.. gick hemifrån innan sju och kommer hem efter tio... det är inte snällt... bättre att ta det efter skolan och allt.
klart att jag vill ha katt och gärnanu för sällskapet men vill ju samtidigt inte känna att jag ersätter buddah med en ny.
skulle inte vara rättvist.

hmm vad har hänt sen sist nu då!?
ja man har ju inte hunnit med så mycket men kanske hunnit träffa de viktigaste men långt ifrån alla godingar som jag önskat att jag har tid med men ´när jag väl kommer hem från allt på kvällen ska jag vara glad om jag hinner ducha och göra läxor innan jag faller ihop i en hög och dör...

nä ska som sagt jobba i morron så nu är det dax att nanna kudden!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0