snön rensar allt!

eller hur man nu ska ttrycka sig om det.
kanske dax att ge livet som jag vill ha en ny chans.
kanske har jag bara jagat efter honom för jag har varit mycket ensammen det sista?
men känns rätt ok nu att vara ensammen!
om inte annat har jag ju Bertil!
undrar bara vad tanken var med det hele? en rolig lek? vad?
men nu vet jag att vi bara är vänner..
vi kan ju som aldrig träffas som vi vill som det ser ut nu men ok.
jag är mer än gärna din vän! skulle vara trist att inte ha ngn kontakt md dig!

måste börja ge mig själv en chans! att göra det jag vill. kommer bli mycke resande med tjejerna när skolan är klar!
kommer att bli skönt att inte behöva tänka så mycke. kan bara tänka på mig själv nu!
har varit ett par helvetiska månader men nu känns livet inte lika tufft längre. kanske är snön men vem vet egentligen?

blev klar med medicinsk gurndkurs och omvårdnads kursen idag! tjoho finfina betyg!
fan vad duktig jag är!
känns skönt att bli klar snart!

nä borde fixa lite innan klockan drar iväg för mycket!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0