ska snart cyklai väg på jobbet..

japp nu läste rätt,, jag ska jobba i skitvädret i kväll och jag är kall och frysen.. borde käka ngt innan jag börjar men funderar på att krypa ner under filten som fortfarande är varm och sova ngr minuter mer istället.

har haft period nu när allt känts ganska tomt och meningslöst men börjar nog bli bättre.. tror ja iaf.
efter att farfar gick bort känns reserna upp till mattmar ganska menlösa precis som jul och födelsedagar när han inte ringer eller vi kan ses längre.
vet inte varför det känns såhär för det är ju löjligt! jag visste ju att han skulle dö. kanske skulle bett om mer hjälp än vad jag gjorde då men vad kunde de göra. vad skulle min vänner kunna gör för att hjälpa heller. inget kan ju få honom tillbaka och det är det enda jag vill. jag är glad att jag inte känner läkaren som sabbade hans njurar! TACK så jävla mycke. kanske kunnat haft ett par bra år till tillsammans.

nä nu när mn inte har sovit ordentlig på ett tag så får man ju lite gjort,
har gjort massa pappersarbete, skolarbeten och hunnit komma igen på massa skissning.
sover man bara två timmer på ett dygn så får man masser gjort!!!

  

  

hä nu ska jag väl cykla iväg till jobbet då :/
vet inte om det blir så himmla kul.. sist jag jobbade ute sprang jag häcken av mig så hurra.. NOT!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0