Permanent och jordgubbspaj!

det är dagens do!
har inte hunnit tvätta så mycket men men vad fan.. måste ju ha ngt att göra i natt=)

mamma ringde och väckte mig vid 10.30 tiden. pratade LÄNGE som fan.. saknar henne! vill vill vill ha henne här!
orka med all skit i jämtland!
sen lessnade jag på alla fyra väggar hemma som jag hade stirrat på sen jag klev upp och ringde upp brudarna! jossan, offi och arjana! nu jävlar ska vi fika tjejer och känna oss som normalt folk ju!
och det gjorde vi efter många om och men.. arjana hade permanentat sitt hår så jättefint så vi åkte upp på öb och köpte permanent till mig med och åkte hem till offi och permanenadehåret och åt pannkakor ala offi! underbart trots att  håret numera ser ut som jag har stoppat fingrarna i ett elutag! men men vad gör man inte för konsten =P
sen bar det av till sarha efter att jag hade hjälpt offi att lägga upp spolarna (varför blir jag inte frisör) haha..
hemma hos sarha fick jag jordgubbspaj, kaffe och öl=)
nu e jag hemma och ska fixa lite och kika på tv..

uppdaterar mera senare!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0