Myssöndag men ont i halsenoch Beckfilm!

Var kalasroligt igår att träffa alla som kom på festen!
Känns som det var allt för länge sen jag var ute med de goingarna!
Kändes verkligen att man var bland sin vänner och så!

Fick en jättefin orkide av Emil, Anna, Choffe och Sarha!
så otroligt vacker!




Jag hoppas verkligen att det blir snart igen! Har haft en underbar helg trots att jag vaknade i morses med en så öm hals att jag var tvugen att sjukskriva mig. Eller ja.. kunde väl ha jobbat men då hade jag nog blivit kanonsjuk istället och fått en infektion i kroppen igen som vill ut = operation igen. Mitt imunförsvar är så dåligt redan så jag får väl ta hand om migsjälv när jag blir sjuk!
Har varit hemma idag och myst runt i mjukisar och raggisr. Sen var det mys hemma hos Sarha med Choffe och Emil. Jättemysigt att kika Beckfilm och äta popcorn =)

Kanske är dum men jag har svårt för när det går upp och ner i mitt liv. Jag vill veta vad som händer men känner mig hela tiden som ett klantashel! Jag vet inte vad jag gör fel men jag är kanske lite annorlunda i mitt sett men jag är så rädd för den konstanta rädslan av at bli utskrattad för att jag kanske läst av saker/människor fel.

Dagens låt: Jonas Brothers - Lovebug

Ska vara ledig i morron trots att jag mår bättre men känner att jag måste få vila lite innan det blir avresa på torsdag "hem" (?) . Kommer att bli väldigt jobbigt att begrava farfar. Min bästa vän.
Usha det har nog aldrig sjunkit in ordentligt.

Ska fixa lite nu och nanna sen. Fika med Lollo i morron.

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0