Lugnet före stormen!

eller vad man ska kalla det!? haha
snart kommer folket.. eller ja om
nån timme såså.. men det ska bli så jjävla roligt!
har längtat hela veckan så i kväll blir den offeciella inflyttningsfesten som alla har väntat på!

sen en liten hälsning till er som läser min blogg regelbundet fast inte kan pratat med mig för det är mig det är fel på .. haha:  - sluta bry er i allt! jävligt bra att kasta ägg på Tholles fönster. ni tycker tydligen att ni inte har sabbat tillräckligt men för guds skull.. ge er! ni kommer aldrig att kunna påverka oss igen, på något sätt!
FUCK OFF!

nä ska ta en dusch nu och götta mig innan aftonen drar igång=)

O&O/illA

Kommentarer
Postat av: Tholle

Hahaha....Du e fan otrolig hahaha

Va sägs om stekt ägg imorrn??

2008-11-01 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0