lite mer info om helgen

ja då var man hemma mitt i natten igår.. skönt... kan säg att falköping har aldrig sett så vackert ut som när vi såg det i går kväll på vägen hem.. underbart vad gött att vara hemma igen.

åkte i tordags morses. från falköping till mariestad i pvn sen resten av de återstående 70 milen med Tholles mammas bil. fyyyy vad långsamt! ALDRIG mer!
kom upp torsdag kväll.. ca elva timmar efter allt... såååååå jävla boring!
men otroligt vacker väg:
     
sen var det ju så att Tholles mamma inte är som alla oss andra.. hon har ingen stereo i sin bil..
fick köpa en radio på ÖB innan vi åkte men fick förlita oss på den lilla radiomotagning som var för vi glömde CDskivorna hemma i falköping .. surt sa räven!


väl uppe var allt som det brukar! SKIT!
till råga på att man ska stå ut med den vanliga skiten så skulle vi begrava farfar.
herregud... har aldrig gråtit som då..
höll på att tuppa av när jag stog vid graven och skulle ta ett sista farväl.. blev väl kanske lite väl mycke.
var skönt att känna att jag var där iaf... ett sista farväl.
     

otroligt vackert med blommor o ljus mm ..
var uppe på fredagkvällen och tände ett lus lite för mig själv.. lite lugnare så..
kändes som vi redan sagt hej då nästan lite för många gånger men det var skönt att veta att han fick en fin och värdig begravning.


lördagen var vi uppe på faderskapets  lilla fjällbit uppe i mitt-i-ingenstans o kikade..
fint men men ,,
ganska maffigt att se fjällen så nära  men fan vad man inte saknar att bo mitt ute i skogan!
        

söndagen var vi på minnesgudstjänt i kyrkan mest bara för farfars skull men det tillhör ju god ton så det fick väl gå..
sen drog vi söderut igen..
och nu e jag hemma och fick jobba i kväll med.. underbart!
har varit så skönt att vara tillbax på jobbet och med lollo o så.. saknat mitt liv..

ska nanna nu..skolan i morron!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0