GET OVER IT! FUCK OFF!

VAD I HELA HELVETE ÄR DITT JÄVLA PROBLEM!?
va!?
DU kan ju börja med att sluta bry dig i andras liv som du absolut inte har med att göra!
DU kan gärna sluta bevaka min bilddagbok som endast är till sör vänner och familj! är DU så jävla intresserad av mitt liv (vilket vi redan vet att DU är efter all efterapning) så kan DU ju slå en pling då jag vet att DU har kvar mitt nummer!
så kan jag ge DIG nåra goda råd hur du kan vara mer lik mig! det verkar ju som det är det DU är ute efter!


SNÄLLA DU! kan du sluta med skadegörelsen! det är bara AFAidioter och gammla avdanklade pundare som DU som håller på med sån skit! jag trodde till och med bättre om dig än det! och föresten så är det varken min eller Tholles bil! det är Tholles systerdotters bil, nyssfyllda 18 och nytt körkort somhar köpt bilen men inte hämtat den än! TACK!
trevligt att DU är så jävla slut i hela huvet att du måste ge dig på döda ting! neka hur mycket DU vill men jag kommer aldrig att tro DIG!


jag har hopp på människans godhet (kanske lite förmycke ibland) att människor ALLTID ska få en andra chans mm och många gånger åker jag på niten själv men denna gången vad gäller DIG så hoppas jag att DU far käpprätt åt hela helvetet! FUCK OFF!!! PUNDARJÄVEL!!! DU har fan inte mycket att vara stolt över! hoppas du dör en ensam och plågsam död.... SNART! så slipper vi skiten!
KOM IHÅG vad jag vet om dig!!! remember bitch!




annars en mysig start på dagen med fika på Blå med godingar som Mo, Tholle och Lollo!
har inte varit vaken många timmar än men jag är ledig så det gör inget! hoho underbart!
kommer nog inlägg senare!

O&O/ en helt nöjd illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0