Det blev en ledig dag till och en ny tattoo!

Visst är det underbart!
Har bara varit hemma och varit på pissigt dåligt humör hela dagen.
Förbannat mig sjäöv att jag inte gått till gymet i dag heller...
Va fan e det för fel på mig!?
Men efter en stund och ett tydligen bortkastat sms så ringde jag Lollan så hon kom förbi så jag fick gnälla lite om håret o så kom hon med skor=)

Satt uppe hos Tholle senare på kvällen med Jossan, Tholle och Mo. Råkade tydligen bli en ny hemmagjord gadd.. Oups!
Men det blev en charmig en allt!


Sen visade Mo vad han hade ritat upp för min tatuering som han ska göra senare och den kommer att vara GÖRFIN ju!
Jag tror till och med att farfar hade gillat den. Fast kanske inte på mig ;P

Hoppas att jobbet ringer i morgon så jag kan få jobba lite. Fattar inte vad jag ska göra med all ledig tid. inte van detta.'
Tappar stinget på stressen snart!

HOHO mamma kommer ner vid lucia och lillasysteryster kommer upp då med... En hel helg tillsammans, bara vi!
Underbart!

See yah babes some other day!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0