bråkat med mamma..

över telefonen.. men men
jag kanske är som hon säger men det är fortfarande inget man vill höra..
jag vet att jag ser ssaker svart eller vitt men vem vill ha gråxonerna då?
det slutar ju med att det bara blir mörkare iaf och sen till slut blir allt det svart.
kanske lättare att hålla sig till det vita som man vet funkar? så slipper man fundera?
kanske lättar att vara själv med de vänner man vet var man har?
kanske till och med lättare än att träffa nya?

jag vet inte?
varför ska alltid allt vara så jävla kompliserat? va?
jag önskade att för en gångs skull att man slapp kämpa och slå sig blodig för att få det man vill ha!
jag vill bara ge upp falköping och åka nån annan stans och starta om igen,
nån stns varmt med varma människor som kanske inte bryr sig så mycke i andras liv!
det vore ju underbart men det finns säker inte sånna platser.

men vad vet jag?
ska plugga det sista nu  o nanna sen..
som vanligt själv..
fan snart juljävel snart! usha!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0