Blev ledig i dag iaf tydligen...

Har sovit LÄNGE!
Myst med Berra och Jossan i dag och nu är klockan förmycke egentligen men men.
Ska väl ta en dush och bli människa sen i vägoch bränna lite  pengar jag inte har ;P
Men men vad gör man inte för konsten.. haha

Borde diska, bära grejjer till förådet, städa och plugga men jag känner verkligen att det inte gör mig ngt att skita i det o dag och bara bli förslappad!
Vet fan inte vad jag ska göra med mitt hår!? Hur jag än gör så blir det inte som jag vill och det hjälpte kanske inte att klippa av det men det är bättre nu än innan man jag borkde kanske göra en radikal förändring.. Får se vad som händer!?

Hur definerar men vänskap?
Har nu funerat lite vilka vänner man borde lägga tiden på.
Ska absolut sluta lägga tid på att bry mig i vissa människors dumhet, det ger ABSOLUT inget!
Borde verkligeen fundera på hur jag lever mitt liv och hur jag lägger min tid.
Jag kan aldigt göra människor anorlunda på det sätt jag vill utan att maniplera dem och jag kanner att visst det funkar men kanske inte min grejj.. Lämnar det åt dem som har det som livsföring.

Dagens låt: Britney Spears - Kill The Lights
Känns som det passar.

Nä dax att bli mänsklig! HAHA

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0