äntligen lördag!

eller ja.. bara 01.48 men det är ju lördag!
jag är ledig till söndag 07.00!
det ska bli så roligt att komma ut med gänget!
har verkligen saknat detta!

har i kväll kikat på tragisk kärleksfilm tillsammans med min älskling! Lollo!
köpte förmycke godis och poppade popcorn och lipade i kör till " A walk to remeber"  
underbart vad mysigt med snack om allt, raggisar och sockeröverdos!

var på skolan i dag och skulle ha handledning med ingvor om diabetes och jag visste att jag kunde det!
men jag fick hjärnsläpp.. oh så pinsamt! .. -"öööhm, öööhm och mer öööhm"
fan fick till o med bakläxa! fuck fuck fuck vilken mardröm!

nä ska väl nanna nu men bjuder på denna godingen från i onsdags:

(skrapar Lollo och Tomas nya bil för första gången! med CDfodral) ;)


see ya on sunday!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0