vad fan hände???

man kan ju börja undra hur människor fungerar när de säger en sak med väldigt staka ord och handlingar och senare.. tj efter någon dag ringer och säger att de inte alls var så de menade så fort de tycker att det var jobbigt att ha det som de hade bestämt..
kul att du inte har någon gratis barnvakt nu då!!
jag kommer inte att ställa upp även im du ber mig på dina bara knän... kul att vara någon annans slagpåse när det behövs men nu får du stå ditt kast eller kanske man ska säga slag?

jag gillar när människor vänder så fort det blir jobbigt.. haha.. speciellt när det g'ller människor som inte kan tänka till innan som inte tror att man märker vad som ligger bakon historien..
jag har varit med i detta spelet  längre än dig gullet.. man skulle kunna säga att jag är född in i det.. haha
du kommer att gå under medans jag står kvar.. haha .. svinhugg går igen..KOM IHÅG DET!

i övrigt har det varit en ganska tråkig och grå dag!
var först på studiebesök från 8 till 12.30 på fonus museum och kistfabrik.. ganska komiskt när man inte trodde att man kunde bli tröttare på livet än vad jag var i morses när jag vaknade!
men det var väl ok sen skulle man bara vänta på nästa lektion som började kl 16.. suck... hatar att vänta..

men det gick det med..
nu ikväll har jossan varit här på kaffe o bulle och ett parti skippo eller två och massa röka under fläckten.. hör o häpna..

nu ska jag göra lite läxor o hoppas på en ond bråd död åt människor som lägger sig i sådant som de absolut inte har att göra med!


Jossebabe herself=)

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0