trodde jag skulle vara ledig..

när jag kikade på klockan strax efter 8a men sen ringde de efter nio ngn gång o undrade om jag kunde jobbar på 23an.. suck..  jo det kan jag.. men vill inte.. men behöver pengarna..
bara att kliva uppoch orka en dag till... o sen i morron.. o dagen efter det!
skulle fått mitt schema i dag men inte.. kanske i morron.. haha

ja vad gör man inte för pengar egentligen..

vad jag önskade att världen var rättvis i bland.
att man kanske till och med kunde få ha lite tur ngn gång iaf??
men icke!

känns bara som alla andra styr mitt liv just nu och att jag inte ens kan sätta hälarnaq i marken och bromsa lite..
vad gör man?? förljer man bara med eller fortsätter man nöta hälarna och hoppas att det tar stopp nån gång??
jag kan inte mista henne nu?
vad är det ör fel på människor.. inleder starkt med att jobba sent.. nyttigt för en sexåring att vara uppe till 22 o sen tidigt iväg på morronen sen.. starkt jobbat...
stackars grisen=(

men men
vad har mer hänt i dag då? inte mkt alls.. hade hoppasts på ledighet i dag men går man på inrigning så får man ta vad som finns o aldrig tacka nej! haha mitt liv i ett nötskal.. leva på det som andra inte vill ha.. svårt att vara posetiv dagar som dessa.. hmm

jo ska i vär o handla lite saker nu men i´ll be back!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0