tragiskt men sant!

ja... vad ska man säga?
att man kan använda sitt barn som vapen i strid visste vi väl alla  men det trodde jag inte om dig!

som ni kanske redan har anat blev det ingen tattootid i dag inte.
kom ngt emellan som gjorde att jag tappade hoppet på nästan hela mänskligheten.
att man kan av ilska över ord man inte vet om de är sanna eller inte andvända sitt barn som bollplank o sköld är bara en ännu fegare sak än vad jag faktiskt trott om dig. du vet vem du är när du läser detta om du läser detta!

jag hoppades för mycket och av ngr ord av ngn utomstående som egentligen inte har med saken att göra så får jag nu inte ha dig min söta plutta som alltid kommer att vara välkommern hit!

men erkänner mig hellre besegrad än att använder ett oskyldigt barn med manipulation eller div hot/mutor som medel mot dig!
jag tar till andra medel en annan gång!

jag önskar dig min lilla gris/sötsnöre all lycka du kan få på vägen genom ditt bergiga liv och hoppas att den dag du är vuxen att du förstår mina handlingar så som jag förstog min mammas handlingar!

lycka till hjärtat och kom i håg att jag alltid finns här och alltid kommer att vara stolt över dig!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0