tillbaka till verkligeheten!

då var man hemma i falköpinge igen efter ca två veckors jävla spring runt om i landet.
jag vet inte kanske hur man ska känna över det men man kanske kan säga att det är blande kännslor.
vet inte om jag vill bo kvar här hela livet eller om jag vill ta denna skiter hela livet.
önskade att det fanns en ebkel lösning på detta men det vet jag att det inte finns tyverr=(

har nu imellan allt sutdenfixande åt lillasyter hunnit grubbla åtminstone lite men vet inte riktigt vad jag ska göra med alla tankar.
har ju åtta ställen jag jobbar på och skolan att tänka på så det kännsjust nu lite motigt attt ta tag i alla besvär på hemma fronten.

att jag hittade en jättefin examensklänning i nybro i veckan var tydligen en dum idé. jag tyckte att den passade och den var inte jättedyr. vi skulle ha haft henne på hennes första examen men Hon var ju där o sabbade allt som vanligt när hon som när hon får  chansen. jag vet själv hur det är att som barn vara utnytjad av sina föreldrar i deras bråk osv så jag tänker inte för en stund sjunka ner och ligga på den nivån att jag använder ett barn för att vinna en match.
under all världighet sörru!
jag anser mig besegrad för denna gång men passa er.
jag vet vad som händer med sånna som er till slut.
svinhugg går igen och allt kan vända på en femöring.

dax att ta tag i verkligheten nu och gå till skolan.
'
O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0