ruskigt besviken!

på de som inte fanns där när jag behövde det efter att suttit nätter med er och funnits närsom, när ni bott hos mig för att ni inte har haft ngn annan stans att ta vägen, när man har ställt upp o ´försvarat er när folk har snackat om er.
det är åt helvete att det ska vara såhär..
jag lyssnade på er och gjode det svåraste i mitt liv och ni har inte en tanke på att kanske till o med iaf slå ett mess o höra hur det är?? va??
fruktansvärt besviken att ni knappt visat er efter allt med tholl o julia o skite med den sk familjerätten...
jag sov inte, åt inte eller var knappt mä'nniska.. det ni gjorde var inget!
just det , inget!

men om ngn undrar så mår jag kanon nu!
ska supa röven av mig i morron o gå på west coast med jossan som varit en jävla ängel i detta trots att hon har haft sina egna problem och halsfluss..

jag e så jävla lessen att det blev som det blev och hade verkligen behövt ngn när allt var upp o ner!
jag hade behövt er!

nepp nu ska jag fixa mig för i morron"
hell yeah!



O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0