HELL YEAH! WCR!

WEST FUCKING COAST RIOT BABY!
bättre än så kan inte livet vara!
slutade med att vi åkte klockan 05 från gbg station i går hem till fkp.
fuck yeah.. söv med uteliggarna på natten!

kanske inte låter underbart i mångas ögon men jag älskar jossan som e fan helt underbar på att dansa på bord!
livet lekte, stora vatten pölar fanns att hoppa i, underbara nya o gammla vänner, trött o sleten som aset nu men det var så jävla väet det!

roligare människor och bättre musik kan man ju leta efter!
blev utkastade ur öltält, välte bänkar, bråkade med vakter och fick taskiga raggrepliker men livet e fan som bäst då!

jobbade 9 timmar i dag och ytterligare 13 väntar i morron då borde nannan nu  med min bulle jag fått av tholle men var bara tvungen att betätta hur allt var!

hade jag mer tid skulle jag skriva ner varenda sekund (som jag kommer ihåg iaf) just nu men måste fan nanna nu!

HELL YEAH BABY!
fucking kukar på tidiga tåg!
(den var till dig hjärtat, Decibel)



O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0