fredagen den 13e

ja då var det fredag.. en väldigt bra men trött dag..
jobbade och bara brötihop sen.. skulle ha haft lektion med etiken men orkade inte ens tänka på vilken kanal som var på tv så sket i den.. får maila min lärare frågorna men men
komma ihåg att göra det.. haha!

ska ha tjejmys här i kväll och snacka massa skit och så med jossan, lollo o lollo verkar det som..hihi
ska ta e snabbdush nu och städa lite..

fan vad mitt hjärta e lä'ttat... du hatade mig ite efter allt..
du e min bästa vän och min familj.. glöm aldrig det.. viva la familja för helvete..
vi är för snögga för att ge upp!

O&O/illA


Kommentarer
Postat av: Gissa vem ;)

Klart vi e för snögga....dessutom behöver ja dig i den här fajten....



Ta hand om dig nu.....

2008-06-14 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0