ett till inlägg i dag = serös!

tänkte bara lägga in ett till i dag bara för att jag har lite tid o funderingar till övers=)

undrar mest hur människor hinner med allt?
jag visste att det skulle vara tufft att plugga och jobba men nu ser jag ingen lösning på detta längre men man får väl hoppas att det löser sig på ngt sätt!
undrar hur man hittar tid och balans.
när jag inte pluggar eller jobbar så har jag ett halvtaskigt förhållande att hålla reda på och det suger musten ur en.
eller ja... kanske inte riktigt det som är problemet. snarare att det finns människor bakom allt som jobbar stenhårt på att förstöra så mycket de kan på så kort tid som möjligt. att inte kunna styra sitt liv själv utan hela tiden planera utifrån en annans människas kalender funkar inte längre.
men det är så många måsten nu attt jag skulle göra allt för att slippa skiten.
kanske bara ge upp men jag är av den åsikten att man bara inte ger upp efter snart sex år och barn inblandade(iofs inte mitt men endå). man lägger sig inte på rygg o vinkar lite fint med den vita flaggan!
man väntare sig dock att den andra parten skall göra detsamma och det kanske han gör men jag ser det inte bakom alla arga gräl och brutna löften.
vad ska man göra med sin tid på denna jord? ska man våndas att försöka eller ska man bara skita i det och hoppas på att nästa är bättre?

puss o hej nu ska jag boka tid för nästa gadd=)

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0