ett steg kanske...

.. vet inte alls nu...
bara trött just nu! ska plugga en ellet två timmar innan jag får ZzzzzZzzza.. ska ju tydligen jobba i morron innan skolan så får fixa läxorna nattetid...

kunde gjort det i dag men gick till jossan o luftade lite på hjärtat..
vet inte vad man ska säga.
saknar dig men du är så viktig för mig att jag inte vill att vi ska gå åt helvete så vi knappt kan hejja på varandra..
hoppas att du kan förstå att jag gör detta för oss.. och delvis för mig..
det kan jag inte säga mycket om för det är ju sant..
jag kommer aldrig att ångra oss,,

gött med jossan, kaffe, kaka, cider och bridget jones..
men icke att förglömma 100m bajsning med öppen dörr...
haha lilla hjäratat du insperesr mig!

nepp dax att läsa lite etik och livsfrågor igen.. orka...
see yah soon

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0