en så vacker dag att det gör ont!

vad ska man göra när det inte finns ngt att prata om eller  ja..  det kanske till o med inte finns så mycke kvar att säga om ngt!
kanske lika bra att sluta med dumheterna och skita i allt sånt.
leva ett liv som kanske var menat för just mig.

inga idioter eller annat pack. kanske till o med flytta om det kanske vore så.
kanske till jänköping där jag har emma, birger, jobb antar jag att det finns, en verksta att leka guldsmed i osv.
jag vet inte alls.
väntar med dessa frågor tills jag fått prata med dig mamma.
saknar dig ibland så mycket attt det inte finns ord för det!

att det är så fint väder som det är i dag och verkligen inte vara på humör är verkligen tråkigt..
borde lägga mig i solen på balkongen och plugga men har ingen vidar lust med ngt alls.

det var så skönt med semestern hos Pia att man helst bara vill packa väskan o åka tillbaka igen.. men men..
i morgon blir det tvätta av. skulle ha tvättat i dag men så var inte fallet. felbokad tvättstuga osv men kan göra det i morron men då ska jag på dagcenter på studiebesök med klassen till 10 o sen knappt man hinner tvätta lite sen åker jag till lillasysster 13 med tåg.

ska bli kul att se henna ta sin student. nog att man känner sig gammal men men... hon har kämpat så och verkligen lyckats så jag kan inte annat än att vara den stolta storasyster jag är!
otroligt vad tiden går snabbt!

nepp nu ska jag no sola litte allt!
skita i problem o sorger!

O&O/illAimage2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0