En dag i dag!

kommit hem från min "lill semester" i sumpan med tholle!
behövde verkligen detta nu när allt varit så mycket med skola och nytt jobb o allt!

visade sig i veckan att man inte ska lita på allt människor säger!
en gammal avdankad pundarbrud som inte riktigt vet vad hon pratar om, kanske inte ska öppna käften om att snacka om andra heller, om man säger så.
"hon ser ut som en översminkad skyltdocka"  kanske ringer en klocka.

jag bryr mig inte om vad DU säger om mig eller vad DU tycker. eller om andra människor har akut-möten om mig om saker som kanske är halvsaningar... haha faktiskt inte alls.

men DU som kanske inte borde öppna munnen ger dig in o trasslar till i andras liv kanske skulle ha tänkt dig för.
DU har inte bara rubbat min och de minas värld av dina lögner och agritioner denna gång utan kanske satt ett barns vardag och stabilitet ur balans! GRATTIS DU! 

aja! tragiska anorektiker har vi klarat i många år innan DU kom!



nu ska jag och min tissetass mysa ner oss o drömma mysiga drömmar!
nattinatt!

O&O /illAimage1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0