efter en skitdag!

så har jag endå humöret på topp..
ska på WCR nästa vecka, har lämnat in nästan allt till skolan, vissa personer verkar iaf vara på G att inse att man inte kan behandla människor (framförallt barn) hur som helst utan att så sör det och att man har så bra vänner att pratat med;)
var i skövde i dag o skulle hitta bildelar tilll opeln men hittade inga som passade, missade min lektion pga att tiden drog ut på att hitta delar som inte fanns, bensinpengar som gick i onöda, hon ringde till tholle, insåg att jag antagligen får leva på lust nästa månad och ska jobba kvällen men va fan gör det.. JAG ÄR BÄST IAF!
jag ska aldrig tvivla på mig själv och min magkänsla igen!

life is great!
no more pesimist!

kiss



O&O/illA

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, tvivla aldrig på dig själv. Det är fan det sista man har kvar. Hoppas Etiken gick bra!



Kramar / Marie 3:46

2008-06-18 @ 19:43:30
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0