då var det över..

..skulle snart ha varit sex år...
vad ska man säga.. gör ju fortfarande ont!
kommer nog göra ett tag..
dte känns som det inte var av rätt anledning som det blev som det blev
men vad skulle jag ha gjort då?
det funkar inte att leva så här..
saknar dig redan här...
du är min bästa vän och du känner mig bäst av alla..
kommer att göra ont ett tag och jag vill inte göra dig ledsen men jag måste vara ärlig med dig.
kan inte andas ifall jag skulle ljuga för dig..

så här har mitthuvud gått runt runt runt ett tag nu..
måste få sörja detta..
fan sex år!
ångrar inget av det!

jag har alltid älskat dig och där kan ingen säga  ngt annat!

du vet var jag finns..



O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0