bävar för veckan om helgen har varit som den varit!

vill inte verka som jag inte e tacksam mot mina vänner.. för det e jag verkligen men iband e de lätt att känna sig bortglömd.. speciellt nu.. två av mina närmaste har båda nya förhållanden och det är jag verkligen jätteglad över och de har verkligen förtjänat det båda två men det känns just nu så väldigt ensammet här hemma och jag saknar er båda massor!!

men men ska helgerna vara sånna här vet jag inte om jag vill vara med.. ensamma o trista..
jag är nog bara inte van att vara för migsjälv än..
hmmm .. konsstigt att det ska vara så här upp o ner i livet!
jag är inte så ensammen att jag gör vad som helst för lite sällskap (än) men vore kul att ens kompisar kunde reflektera att jag faktiskt är ensammen just nu!
ensammen.. japp

vet inte riktigt vad jag ska göra med tiden.. borde sova mer på nätterna men det går verkligen inte längre...
saknar sömn,  saknar att vakna utvilad, saknar sommaren som var så varm o lugn.... saknar mitt liv..
saknar mig!..

vad ska man göra..

jag är tacksam att jag har kvar dig i mitt liv hjärtat efter allt vi varit med om!
vi ska kika på film o äta godis ikväll.. trotts att vi bara är vänner nu så är det viktigt att vi kommer ihåg att vara vännerinte är så bara.. kommer aldrig att ta dig förgiven och känner du att ngt är fel.. ta det med mig på en gång!

nepp ska väl ta o hämta min tvätt nu efter att ha städat o tvättat i em..
wonderbar!

kisses

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0