tuggummihuve o bajsad på!

solen skiner när man kommer hem från jobbet.. varit duktig o handlat osv osv..
man har ett roligt jobb när man inser att manhar fått bajs på sig.. ett litet stänk bara men fullt tillräckligt för att flippa ur..
" ooooooooooooh fuck.. hell NO! INTE BAJS!" underbart.. alla vart bajsade på och alla vart dumtrött i huvvet!
massa konstiga samtalsämnen med martina o johanna i dag.. har nog aldrig garvat så mycket på betald tid!



Tholle hade skrivit en ny press i dag! jag kan bara sägar: HELL YEAH BABE! jag e med dig hela vägen.. efter sex år tillsammans e du min bästa vän.. och jag till skillnad från andra sk vänner kommer gladeligen att backa upp dig i detta! vilken väg du än tar så finns jag bakom!

ska nog vara redig i dag att sortera min viktiga papper.. borde bara bli lite svalare först! så man orkar tänka..
fatta att man ska ge rätt mediciner i denna värme.. att inte ngt har gått fel (peppar peppar) än är ett under!
man e ju så slut i huvet när man kommer hem att man bara vill dö..
inte nog med att man spenderar första halvtimmen med att gå runt hemma med mjukisbullen under armen o surar i 20 till 30 min bara för att man har betalt för att vara trevlig åtta timmar om dagen... sen känns oftast livet lite lättare!

jag har även efter lördagens samtal med vissa.. iofs i fyllan men men... kommit på att jag nog inte var så jävla viktig för dig.. och som Kaj pollack hade sagt.. :din förlust!
(tack för boken broster)
jag är bara glad att jag vet idag o inte senare vem du egentligen är.. resten kan kvitta mig men att du gjorde detta var väl bara bra.. sitt i din etta  på nåder för du inte kan fixa att betala räkningar ens.. sup sönder ditt liv och förstör ditt umgänge... tillslut kommer inte ngn vilja ta i dig med tång! haha underbart!
jag kan flytta när jag vill o vart!  my fucking life men jag vill se er fall först! hoho!
jag klarar mig faktiskt utan! kan andas själv o  så! jävligt trökigt bara på en sådan vänskap men men...

nä ska ta en dush till nu sen dra till tholle o spela skippo!
hoho med grisen.. ajaj.. kommer förlora stort!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0