LEDIGT I DAG!

och i morron!
underbart!

sitter hemma nu efter att fikat med lite folk som kändeshelt underbart även om man var sleten o ofräch som fan men den bjuder jag på!
jag är iaf snögg!
ska ut i kväll med jossan o kanske annat folk men det får vi se i kväll... måste ju hitta på ngt nu när man faktiskt är ledig ett par helger på raken!
fan vad underbar dag.. köpte en mysklänning på rean i dag och ska städa lite här hemma o mysa lite innan utgången.. höra med jossan om hon vill äta ihop idag oxå kanske..

kollade på mitt schema införnästa vecka och insåg att jag har fått en massa skitturer som jag inte kan eller vill men jag har insett att jag har lessnat som fan på hemtjänsten och måste byta jobb snart.. börjar jag som pers.ass så går ju lönen upp och jag kanske har råd att köpa en tattoomaskin snart!


önskar att jag oxå hade semester men kanske nästa år eller året efter.. vill bara jobba nu o tjäna lite pengar att spendera men det lär ju aldrig hända men men...
man kan ju alltid önska!



fy fan vad livet kan vara jobbigt ibland.. fattar inte vad som händer runt mig just nu över huvetaget..
så trött på idioter och orkar inte flytta just nu..
fan att fittan skulle bestämma sig för att stanna i min stad!
hatar att hon lever över huvudtaget.
för min del får hon gärna gå och dö.. det skulle ju inte skada..
det enda hon ska veta är att hon alltid har stått i min skugga och tagit mina rester med hull o hår..



jag hoppas att jag aldrig mer hittar en sån billig människa igen.. aldrig mer att jag vill ha sånt i mitt liv igen!
idiottag!

en dag när du är somlyckligast så ska jag komma och göra allt i min makt för att förstöra allt för dig..
jag kan tänka mig att offra min egen lycka för att se dig bli lika ruinerad på dinn kännslor som jag blev din lilla...
 jag hoppas den dagen kommer snart och att du går under då!
tillbaka till dina äckliga pundarpolare kan du dra och stanna där!


jaja nu ska jag städa lite och mysa.. underbart!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0