Just like an arrow through my heart!

det e fan så!när man tror att man har kännt en människa så länge.. ja sex år ganska exakt!
jag trodde aldrig att du skulle vara den som baktalade mig o hög migi ryggen men jag har ju tydligen haft fel!
jag lade mitt liv i dina händer och det skulle jag ju tydligen inte ha gjort..

det ända jag ber dig om är att prata med mig och förklara!
jag kommer nog inte att förlåta dig på stubben men jag vill veta och du är fan skyldig mig och tholle detta.. framför allt tholle!

du var den sissta jag trodde detta om... du har altid fallit väl i min mun och jag kan för allt i min värld inte förstå vad jag kan ha gjort dig! alla de andra kan jag fatta.. det är skadade egon mm men du!

jag fattar inte..
känner verkligen inte att jag har mycket kvar här men det värmde i dag när både emma o koffe var här .. det e fan underbart att jag har er men jag vet inte om det räcker.. jo offie o jossan e oxå praktiskt taget familj men jag kan inte lägga över detta på er..



jag går under för mattan under mina fötter blev bortdragen utan en förvarning... jag miste allt på en gång!
allt gick kanon och nu är allt borta. jag kommer att vara bitter över detta länge men jag tror jag mest vill veta vad jag har gjort dig!
ska bara ställa mig upp igen och orka försvara mig en gång till.. jag vet inte men det känns som jag går bet snart! kommer att dra min knän blodiga snart!
men en dag kommer när ni är som lyckligast! då! då jävlar ska jag rycka mattan under er! alla har en akilleshäl. alla har vi våra demoner! kom för fan ihåg detta!

jag hoppas att världen inte går under i morron för jag vill de detta med egna ögon!
kom ihåg bara... jag har numera (tack vare er) inget att förlora! jag kan göra vad fan som helst nu!

Over & Out/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0