jag har världens bästa vänner!

ooooh min lollo var här i dag..
efter att hon hade jobbat.. ca 23.. när hon var här messada hon sin underbara pojkvän tomas som köpte med cigg när han skulle hämta henna... till mig... utan att jag visste om det.. helt underbart.. jag trodde att jag skulle börja gråta när jag fick dem.. har inga pengar inte haft på två veckor egentligen och  inga cigg o lön i morron..
fy fan vad underbar du är gumman.. jag älskar dig gumman!
lollan, tholle, julia och offie var här i dag med och det kanske vore bättre om jag hade tagit tag i disken, kattlådan, tvätten som legat på sängen i två veckor eller damsugit eller ngt men men ... det var gött att bara njuta av vilken underbar värld detta är!
hade en skitdag på jobbet.. en lång skitdag! stressade häcken av mig men när jag kom hem undrade jag lite och kom fram till att jag får stå ut ett halvår till men sen kan jag göra vad jag vill.. underbart!

           
jag blir glad bara av att se er era snuttar!!!


känns konstigt att vissa inte går att räkna med längre om man ska hitta på ngt men nu vet jag ju vad som gäller det e klart !

ska bara jobba i morron 7 till 16 sen e jag ledig i tre dagar så då blir det ut på bus igen!
ska kika på gammla bilar och fulla människor med jossan på lördag..crusing..härligt..
funderar på om man ska unna sig en kvällscigg o krypa ner sen men vill verkligen inte för då är denna dagen förbi oxå.. suck .. vill inte jobba i morgon! men man ska väl vara glad att man ar ett jobb iaf.. i samma stad man bor i.. och att man har vänner som man faktiskt kan lita på..

skriver väl enn rad eller två i morron.. om jag inte sover hela dagen...

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0