jag är inte bara snygg! jag är smart oxå! sörru!!!

fy fan vilken helg!
trodde inte att jag skulle komma hem i lördags efter alla bravader..
hela kvällen var upp och ner men roligt hade vi iaf!
säga vad man vill om miss mess o föken decibel o deras bravader men hur det än slutar så gör vi det med stil iaf!
sen om det handlar om att på ett finurligt sätt att smita ur en raggarbil på crusingen eller att slutligen gå hem i struplesten för att man vägrar tigga hemkärning av idiot karlar.. hoho stiliga och stolta för fan!

kvällen börjdehos jossan med uppfrächning och brudsaker... sprang runt med papiljotter i håret o slogs om helkroppsspegeln .. tillslut var var vi äntligen packade o klara!!!

drog till bobban för att påbörja kvällen! där var han och jimmy.. något för nycktra men det släppta snart.. sen kom hjoborna.. mycket trevligt folkslag! hade träffat linus o mattias innan på tågen hem från wcr.. hoho..
frida var sötare än vad hon visat på bild och väldigt väldigt trevlig.. jossan fick en ny kompis med glugg.. fick en ide om att klämma in en femma melllan mina framtänder så jag ock fick glugg men men ..
väldigt trevligt iaf.. avsvalning framför öppen frys mm..
skulle senare leta upp fridas bil som mattias drog med för att hämta ngn men kom inte tillbaka så vi drog ner till ströget för att kika läget o köpa korv.. vilken jävla kväll.. var vi hittade bilen o så vet jag faktiskt inte.. ett litet blurr där men men...






en bil med massa folki iaf till lillemor o KV..  mycke folk där med... träffade elin som inte har sett på säker tre fyra år!
jossan tryckte igenom sin piercing och lär ha ångrat detta dagen efter!
drog en sväng men frida o hennes bil.. hjopojkarna och ngr fler men drog mig till undanflyckt när ngn brud bestämde sig för att det var mordernt att bli slickad i brygga i en fullsatt bil.. orka... tog till flyckten.. mötte min malin vid statoil.. var hem o pinkade o mötte jossan.. drog till raggarkåken med jossan o ngn andreas... men hallo,,, vafan gör vi här,, det är ju bara raggare här juh!
måste kolla lokal tidningen i dag då de tog massa kort på oss..

kände att det var dax att dra hem och gick i bara strumplästen hela vägen hem bland skabbkatten som vi (jag) kastade mina skor efter.. tog depå stopp på gräsmatter mm..
efter många om o men kom ner till ica o lyckats skaka av oss lite könstigt fölk men tillslut så..
träffade lite folk från stan vilket slutade i en lång diskussion som vi inte skulle ha haft.. men nu vet jag iaf lite mer..

aja.. drog hem från ica vid fyra fem tiden o däckade hos tholle...
visst är livet undetbart!
jag kände att jag inte skulle vilja byta mitt liv till ngt annat!!!!!

nä i dag e jag ledig o ska snart iväg o bada med lollo o emma

och för fan! ETT STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN! NÄMLIGEN SÅ ATT JOSSAN FYLLER ÅR IDAG! GRATTIS!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0