haaaaaaaatar detta..

vad ska man göra..kan inte prata eller ngt med någon för allt är bara klet... ja klet.. mitt liv e klet..

varför ska jag plocka upp andras skit..

orkar inte längre.. bry..


detta kan inte fortsätta längre..

kommer att sluta med att allt blir ännu värre..

nu har jag nog tagit in allt som har hänt det sista.. det blir fan aldrig bra.. ska man behöva flytta igen??

orkar fan inte med detta en gång till .. ska de vara lika som med mörsil/mattmar så skiter jag i detta helt.

börjar ha mer o mer förståelse för solk som sitter i bur nu mera..


None

vad är det med folk överlag i falköing att de är toltalt känsloförstoppade o senare kommer allt men då har de oftast tagit en sväng bakom ryggen på en.. jag hatar detta.. skiter totalt ifall jag gör bort mig nu.. har inget kvar nu..


vad fattas i min tillvaro då?

en vettig karl som kanske kunde backa upp mig och kanske ett par riktiga vänner..

att tro på människans godhet funkar inte längre.. från och med nu är alla människor fittor fram tills de har bevisat motsatsen...

orkar inte med att alla ska kolla upp en och ha fullständig kolla på allt man gör.. skulle fan inte förvåna mig ifall du har kollat min mobil oxå! när jag sov igår och i dag när jag frågade om det var ngt så sa du att det inte var ngt..  jag kommer inte ens att fråga dig..
vad har jag gjort fel... pika mig för fan inte.. detvar du som hade sex år på dig.. eller ja ... jag som hade sex år på mig att fatta vem du va tydligen... kom i håg att detta inte är mitt fel! detta kan du ju ta med din sk bästa vän..

letar fan inte efter ngt bara så alla vet nu!
jag vill inte ha ngn!
jag ska fan gå i kloster så slipper ni lägga tid på det!

orka att bry mig om er just nu.. att överleva dagen är mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0