funderar lite över livet..

sitter justnu medfeber o funderar vad somhar hänt och vadsom väntar..
med en cigg  i munen o solstrålarna som slår ner mellan regnmolnen så har jag bestämt mig för att inte detta ska få ta mig mer.. vad är det för mening? det enda jag kan göra är att tacka och bocka för den tiden som var och jag måste medge att det var underbart! den tid som var iaf..
detta kommer numera inte att vara ett problem för mig iaf.. ni som har satt er i denna del av livet och ni som stör er.. jag har inte råd att kasta den energin i sjön.. hoppas att det går bra för er..

i går var en trött o sleten dag... men ganska mysig.. jag var omgiven av vänner som är underbara och förhoppningsvis inte kastar skit efter mig en dag;) haha
ska ut nästa helg med jossan på crusingen ska bli roligt som skam... detta sötsnöre vet man aldig vadhon hittar på!



ska bli så skönt att göra ngt annat när jag e klar med skolan sen!
måste komma in i mina gna rutiner igen. det är svårt som fan men måste gå..

är glad att jag har er snuttisar som visade sig vara äkta.. riktigt glad!
hoppas att det aldrig änder ngt som detta igen.. inte med er iaf!



nä nu ska jag plocka lite här hemma o ta en dush!
kan nog behövas efter att spenderat natten på soffan påklädd ! hoho

O&O/illA

(ps: kanske dax att komma på ngt eget bruden??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0