en dag skulle det inträffa...

... och i dag är den dagen!
hela livet har vänt!

att som i dag känna att jag har vunnit!
skulle inte villja byta tillbaka någononsin!
vill inte ha tillbaka det jag har mist!

jag får slita som ett djur ett halvår till nu sen har jag två utbildningar jag kan jobba med vart jag än kommer.
både guldsmed och undersköterska och när jag har fått ordning på det är det bara att slänga igång på nästa projekt!
du och jag jossan! vi fixar det lätt.. jag menar.. hur svårt kan det vara att bli bäst igen då??
haha vi tar dem lätt... om några år e de vi som sitter på båten och är bäst! tro mig den dagen kommer jag lovar dig det!
kommer inte att släppa detta..

om det så e det sissta jag har så kommer jag aldrig att släppa min drömmar och jag hoppas att du är likadan!

i går var en tröttsammer dag men lyckades tillslut slita mig upp ur skiten ta en dush och möta upp emma från jobbet utanför tholle för att gå upp tilll julia med hennes egen kisse (Kitty) som dessutom kanske är en han (ironi) hoho men vad gör det då?

senare droga jag på min trogna springare (min finfina biltemacykel) upp till jossan för att hitta alla tre nakna i badet när jag kom.. söta små skrällen! rickard blev lite blyg men det lossnade snart och jag fick goa nakenbilder men tror inte att jag ska lägga upp dem här då det e lite privat.. hoho
sen blev det diskution om vad vi skulle göra när alla hade torkat men kom fram till att det var lika bra att kolla på en film o äta varma mackor ala jossan.. gott sa magen!

kom på natten sen ner till tholle iogen för att se hur det hade gått och insåg att jag inte hade ngr cigg kvar så jag somnade på soffan på hanses mage och myste hela natten!

ganska bra dag iaf igår.. även om man var slö..

ska försöka få tag på lilla mamma nu tror jag allt..

puss o hej leverpastej!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0