bara jobbat sen wcr!

är ledig lite nu i början av denna veckan men kanske de behöver mig iaf o då e de  bara att gå o jobba!
vill inte det.

att flrstå sig på karlar är otrologt knepigt vad jag har sett iaf...
först e man deras värld men efter ett tag är man knappt vatten värd.
jag söger inte att qinnfolk är mycket bättre men de förstår man ju sig oftast på.
att pojkar aldrig  kan växa upp och förstå att det underlättar om de säger vad det är på en gång.

jobbade kvällen idag och sista besöket var hos en dam med ms. hennes man har tagit hand om allt innanoch nu när han börjar närma sig 90 då e de lite jobbigt för honom att orka med allt men är alltid med o kollar så allt går rätt till med henne o så.
det är  fan riktig kärlek mellan dem. skulle den ena gå bort skulle den andra gå stax efter.
helt otroligt hur mycke kärlek det kan finnas mellan två människor.
det syns på mils avstånd på dessa två.. de kan nog aldrig ha bråkat om ngt.
så vill jag ha det när jag blir gamma!



men det kommer väl sluta med att jag dör ensammen i min lägenhet av alkoholförgiftning och min katt kommer att ätaav mitt lik eller ngt.
kan för tillfället inte tänka mig ett förhållande och än midre ett familjeliv..  otroligt..
men jag vill inte dö ensammen.
jag vill ha ett hus med trädgård i gammlastan och sitta under mitt äppelträd en varmsommar em och dricka kokkaffe med min gubbe och äte hembakade kolakakor, 
 
men men man kan ju drömma iaf=)

puss o hej!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0