äntligen en ledig dag!

har inte  gjort så mycket idag men det var fan gött det med!
har suttit hos jossan hela kvällen och snackat om allt mellan himmel och jord.
karlar och jobb... det enda som vi har tid med i våra liv.
kollat  på lite smöriga highschool-filmer och undrat lite vad som hände med pojkarna i de filmerna togvägen egentligen??
varför ska alla karlar man klickar med vara udda eller svin?
de är antingen ngtsom integår att ändra på eller så e de helt enkelt en jövla kuk-ägare men har fått tag på!
vad är det man gör fel? varför lär man sig inte att leva med det eller nöjjer sig med ngt som kanske inte är så spännande men kanske håller hela livet???

sitter o kollar på taskiga am-mitt-i-natten-humor och undrar vad jag ska hitta på i helgen..
är faktiskt ledig ett par helger i rad nu..
skulle vilja hitta på något men samtidigt skulle jag bara vilja vara hemma och tulta i mjukisbyxor och utan tutt.kassen.
vore gott att bara vara hemma men kan inte göra det nu för tiden.. är inte van att vara ledig så mycket efter vårens helvete och jag vet att det kommer att bli likadant till hösten..
fan där fick man för att min vill vara ducktig och inte ta ngr lån.. höhö.. bara jobbar när jag inte pluggar eller sover..
ett under att inte fler vänner har lessnat.. har aldrig tid med ngt längre känns det som.



undarar när det ska sluta finnas så mycke kännslor för ett ex?
han har varit mitt allt och min familj i sex år och nu finns det inte längre.. eller jo.. men aldrig på samma sätt och jag kan inte böja mig och gå tillbaka för det skulle vara att svika mig själv.
skulle inte bli lycklig för det.
just nu får det bara ta tid.
jag kommer aldrig att svika honom eller aldrig sluta finnas där för honom!
han är min bästa vän och familj,
lite rädd för att gå vidare ... eller  ja.. att han oxå ska gå vidare med sitt liv... kommer ju att hända men det kommer oxå att vara tuft att se honom med en annan..
många tycker nog att jag borde sluta gnälla men det var inte på grund utav oss som det tog slut.. allt runt omkring funkade inte..
men så e väl livet antar jag ..

nepp nu ska jag mysa ner mig i soffan o bara njuta av att vara ledig i morron;)
pössen o natten!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0