uppdateringen!

har kommit på migsjälv att jag inte skrivit på ett tag nu så tänkte upp datera lite vad som har hänt..
eller ja.. kanske inte har hänt så mycke sen sist!

har blivit klar med alla obligatoriska kurser i skolan nu så har bara nån månad kvar just nu!
ska bli så gött att bli klar! bara väntar!

har hunnit köpa en del julklappar och så! håller på o rimmar som en tok nu!
har bakat pepparkakshus!


hmmm vad mer..
jo jag har kommit på att permanent var ingen bra lösning för mitt hår!
jag säger bara -"SVINTO!"
 ->  ->  !
herregud!

inte alls en bra idé!


hmm har inte hänt mycke över det.. varit på kalas hos peter, spelning osv!


dagen har vi hunnit med att handla en massa och umgåts med katta!
tog först en fika på Blå. jag, tholle och katta sen blev det shoping av sen hem o käka. efter det har jag slagit in julklappar o rimmat!
nä ska ta och packa i hop nu och dra till lollo och tomas!

O&O/illA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0