hit me with ur best shot...

bada bada  da da da.. hmhmhm... mmmm
ja hur har denna dagen varit då..

var på möte på gymmet vid 10tiden med Jill och la upp lite träningsteknik och planering för bästa resultat! bra bra!
sen var jag och handlade med Lollo och tog en kopp te med henne innan hon började jobba.
sen kom Arjana och vill he med mig till fiket så vi drog dit och tog en kopp o tjötade lite granna om vad vi missat det sissta.

kom hem efter det och har bakat en massa och gjort julgodis... duktig duktig!

  

haha!

har träffat Emma och Knutte i dag med.
var faktisk väldigt trevligt att se knutte igen efter att knappt ha setts på det sista halvåret så var det mysigt att han kom upp och tjötade en stund!
har saknat honom lite kanske med allt  tjöt o kaffe surplande! =)

sen har jag väl inte gjort så mycke mer och det är redan i morron!
haha
ska försöka ta mig till gymmet i morron om jag inte jobbar får då hinner jag inte för ska till skolan på kvällen vid 17.30 tror jag. ingen läxa så men skulle kolla lite på boken och kika på vad jag ville göra med kursen och så,.
jo fick reda på i¨går att jag tyverr inte fick praktikplatsen jag sökt men men det kanske blir bra endå..
hmm bara att vänta o se var man hamnar!
ska bli så gött att bli klar med skolan och kunna skaffa sig en fast jävla tjänst! börjar bli desperat nu när jobbet inte bokar en som de kanske skulle men vad ska man göra?
jag ser det positiva och passar på att plugga så mycke jag hinner under de lediga dagarna och träna och ger tjejerna den uppmärksamhet de förtjänar=)

nä ska man tvätta i morron med måste jag kila till ICA o handla sköljmedel oxå.. suck!
jaja kanske dax att nanna då ifall jobbet skulle ringa!

nattinatt

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0