HERREGUD! dax att uppdatera!

hmmm ja vad har hänt sen ja skrev sist?
jo mamma,syrran, hennes grabb Tomas o vovven var här i helgen men jag jobbade mest men det gick väl bra.
kul att de kom men ganska så skönt när de åkte med.
jag är så van att vara själv och inte ha den kontakten med dem så det blev lite mycke o när alla skulle klämmas in på mina 46 kvm. först vara på jobbet massa, inte få vila som jag vill och sen leda alla överallt.. ingen rast och ingen ro!
men så mysigt att ligga vaken på nätterna o snacka lite!
jättemsyigt  !

har hunit med att träna i veckan som jag ska vilket känns gött!
att äntligen fått in rutinen att gå dit!

sen har jag varit på skolan messa o kollat in min blivande APUplats i januari men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att vara där?
kanske inte riktigt min grejj? eller?
jag vet inte alls?
eller om det var att det bara var en massa krångel för att vara där? en massa krångel!
men det blir nog bra tillslut!

ska baka lite bullar med Nenne  o Lollo i morron! eller ja.. snarare lära Lollo o Tvättkungen att baka! =)
kan ju bli spännande!

ska kika lite TV nu o sen dra till Lollan o Frazze!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0