en go lördag hitills!

drog till Lollo o Tomas med lite frysta bullar från ICA vid tio tiden o sen kom Nenne med.
mysigt att träffa lite folk när allt känns som det gör..
jävla julnojja!
o sover inte så bra när folk kastar sten på fönstret när man ska försöka sova!
kan NI inte bara sluta? va? skaffa en hobby eller ta det dirkt med mig?
jag fattar inte att NI verkligen har så mycke tid över att ni kan lalla runt mitt i nätterna o bry er i allt!


aja...
sen var jag en sväng på stan med Katta o fikade o solade o så... otroligt... då släppte sträckningen i nacken!
göttans!
jättemysigt att vi har mer tid tillsammans nu gumman! TACK!

aja ska  dusha nu o fixa lite här hemma sen kanske ta en promenad eller så!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0